niedziela, 3 kwietnia 2016

FACE ON MASK

Dzień jak co dzień. Aby wstać rano i normalnie funkcjonować mój organizm potrzebuje kubka gorącej kawy. Mam szczęście, że tak szybko uświadomiłam sobie co sprawia, że moje oczy nie zamykają się przy zwykłych czynnościach. 


 

Zupełnie inaczej było z moją cerą. Długo była sucha i zniszczona, a kremowanie jej powodowało pojawianie się niepożądanych krostek na twarzy. Znalazłam sposób! Peeling z kawy załatwił sprawę. Wystarczy tylko z wypitej kawy wyciągnąć fusy i gotowe. Ja osobiście dodaje jeszcze trochę oliwki. W końcowym efekcie skóra staje się gładka i pozbawiona zbędnego naskórka. Świetnie spisuje się on również do całego ciała, a kofeina w niej zawarta pomaga zminimalizować cellulit i żylaki. W ten oto sposób pogodziłam przyjemne z pożytecznym :)


Nareszcie czuć wiosnę. Pogoda sprawia, że spędzanie czasu na świeżym powietrzu daje nam większą radość. Z tego powodu nasze oczy też powinny być bardziej zadbane i cieszyć się razem z nami. Kuracja "ogórek" jest zdecydowanie do tego najlepsza. Usuwa on widoczne zmęczenie, które często próbujemy zakryć toną pudru. Należy więc schłodzone plastry ogórka nałożyć na oczy i odprężyć się. Po upływie 15 min ściągnąć je, a twarz przemyć zimną wodą.



Wy jakie macie ulubione maseczki?


11 komentarzy:

  1. Świetny blog :) Obserwuje :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama chyba przetestuję to! Świetny blog. :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te dwa problemy o których napisałaś. Mam wysuszoną skórę ostatnio i cienie pod oczami. Więc wypróbuje! :) Super napisałaś ten post!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię każdą :D Na prawdę. Po prostu uwielbiam ten efekt późniejszej czystej buzi.
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie zrobiłam swojej,domowej maseczki,ale fajny "przepis" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czesto robie sobie domowe maseczki :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Z domowych sposobów to uwielbiam peeling kawowy i cukrowy na usta:) z maseczkami nie próbowałam jeszcze :) obserwuje!
    Www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować kuracje ogórek <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczki rzadko stosuję, aczkolwiek jak robię to z kurzego żółtka ^^ Kawa również jest dla mnie zbawieniem :D
    Pozdrawiam. wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde, nie słyszałam o tym, muszę wypróbować jutro po porannej kawie! ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń